
Her finder du Haslev TTs Frequently Asked Questions (FAQ) – eller på dansk Ofte Stillede Spørgsmål (OSS).
1. Generelt
Retningslinjer for ansøgning findes på Faxe Kommunes hjemmeside:
Selve skemaet findes her: Ansøgningsskema
Husk ved ansøgning at angive hvilket hold, der søges tilskud til, ellers kan vi ikke sætte dig på det rigtige hold.
Vær opmærksom på, at vil du være sikker på en plads på holdet, bliver du nødt til at tilmelde og betale. Når vi får tilskuddet, sender vi det videre til dig. Vi kan ikke garantere dig en plads før betaling er sket.
Hvis du har glemt dit kodeord, kan du på login siden få tilsendt et nyt. Blot vælg Glemt adgangskode?, og indtast enten e-mail eller mobilnr. Kort tid efter får du et nyt kodeord, som du skal bruge fremover. Husk det er altid det seneste modtagne kodeord, som er gyldigt.
https://www.conventus.dk/support/brugervejledning.php?id=505
Du skal bruge din gamle e-mail eller gamle mobilnr. for at logge ind. Du logger ind her: Medlemslogin
Da alt arbejde i Haslev TT er frivillig kan der gå noget tid, inden du modtager pengene.
Du skal udfylde formularen, ellers kan vi ikke udbetale dit tilgodehavende. Vi kan ikke udbetale til din NemKonto.
Andre gange skyldes det, at vi ikke har den korrekte e-mail adresse. Sørg altid for, at din e-mail adresse er opdateret.
2. Tilmelding og framelding
Af hensyn til dubletter i vores system, skal du anvende den profil du tidligere har oprettet hos Haslev TT. Det letter også samtidig din egen indtastning af oplysninger, idet vi allerede har navn, adresse, email, mobilnr. etc.
Du skal så blot logge ind med enten din email adresse eller dit mobilnr. Har du glemt din adgangskode, kan du få tilsendt en ny på loginsiden i forbindelse med din tilmelding.
Du kan altid se og rette din medlemsprofil under For dig -> Medlemmer -> Medlemslogin i menuen ovenfor.
Hvis du ønsker at fortryde din tilmelding, skal du udfylde formularen, som du finder under For dig -> Medlemmer -> Fortrydelse i menuen ovenfor.
Fortryder du efter 14 dage, har du ikke krav på at få penge tilbage.
Du skal blot udfylde denne formular inden 14 dage: Fortrydelse
Når du er logget ind på din medlemsprofil under For dig -> Medlemmer -> Medlemslogin, skal du følge denne vejledning: https://www.conventus.dk/vejledninger/#dokument/38970
Betaler du for flere medlemmer med dit betalingskort, skal du huske at opdatere betalingskortet på ALLE medlemsprofiler.
Når du er logget ind, skal du vælge Økonomi for oven. Herefter vælger du Oversigt til venstre under Abonnement. Du vil så få muligheden for at sætte et flueben ved Opsagt.
Ønsker du at støtte Haslev TT igen, skal du tilmelde dig igen.
Du vil så blive kontaktet, og muligheden vil blive drøftet med dig.
Du bedes udfylde vores kontaktformular.
3. Fitness Total
Der kan du få udleveret en ny nøglebrik. Du vil blive opkrævet gebyr jf. prislisten.
Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero, skal du senest den 20. i måneden før udfylde formularen, som du finder under Fitness -> Bero, opsigelse og ændring -> Bero i menuen ovenfor. Bero koster et mindre gebyr jf. prislisten.
Når beroperioden slutter fortsætter dit abonnement som normalt.
Når du er logget ind, vælger du Økonomi i toppen. Herefter vælger du Fakturaer i menuen til venstre. Derefter kan du se en liste over dine fakturaer. Du kan klikke på hver enkelt for at se, hvad du er blevet opkrævet.
Bemærk venligst at du betaler en måned forud, dvs. f.eks. betaler du 1. januar for februar måned. Betaler du halvårlig eller helårlig opkræves du én måned før den nye periode starter.
Husk vi skal have din opsigelse senest den sidste dag i måneden for, at dit abonnement stopper ved udgangen af måneden efter. Vores opsigelsesbetingelser er en måned til udgangen af en måned, også kaldet løbende måned plus en måned. Når du har opsagt dit abonnement, sendes kvittering til din e-mail adresse. Din opsigelse bekræftes senest den 10. i måneden efter din opsigelse er modtaget.
Hvis du f.eks. opsiger dit abonnement den 31. oktober, så stopper dit abonnement 30. november. Men opsiger du dit abonnement 1. november, så stopper dit abonnement først 31. december.
Afmelding eller spærring af dit betalingskort på din medlemsprofil er ikke at betragte som en opsigelse.
Hvis du har nytegnet et 6 eller 12 måneders abonnement, er der en binding på 6 måneder. Derefter kan du opsige abonnementet efter de almindelige regler. Ønsker du alligevel at stoppe dit 6 eller 12 måneders abonnement indenfor bindingen, kan det ske mod betaling af gebyr.
Hvis du ønsker at ændre periodelængden, skal du selv gøre det på din medlemsprofil. Følg denne vejledning:
- Login ind på din medlemsprofil i menuen For dig -> Medlemmer -> Medlemsprofil.
- Når du er logget ind, klik på Økonomi øverst.
- Klik derefter på Oversigt i menuen til venstre under overskriften Abonnement.
- Herefter får du en oversigt over dine abonnementer.
- Klik på Ændre og vælg den nye periodelængde.
Ændringen gælder fra næste betaling til Haslev TT.
Har du ikke muligheden for at ændre periode, så skriv til kassereren her.
Har du udfordringer med at tilmelde dig på vores hjemmeside, kan du få hjælpe i vores Bemandingstid. Husk at medbringe betalingskort og MitID/bankapp, som skal bruges ved oprettelse/tilmelding.
Herefter trækkes der ved hver måned/halve år/hele år betaling for den næste periode, dog således betalingen trækkes én måned før perioden starter.
Dette fortsætter indtil du opsiger dit abonnement, jf. medlemsbetingelserne.
Du booker en tid HER
Hvis du bliver forhindret, skal du huske at annullere aftalen. Udebliver du fra en booket tid, koster det et gebyr jf. prislisten.
Du skal således opsige dit abonnement, jf. vores medlemsbetingelser. Den anden skal selv melde sig i Haslev TT DropIn & Fitness.
Hvis f.eks. din beroperiode udløber den 30. september, betaler du den 1. september for perioden, som starter 1. oktober.
Eks.:
Man melder sig i januar måned, betaler man for: oprettelse + de resterende dage i januar + februar.
1. februar betaler man for marts måned.
1. marts betaler man for april måned.
Osv.
9. For instruktører
- telefonsamtaler og internetforbrug: 2.450 kr. (2021: 2.400 kr.)
- administrative omkostninger: 1.500 kr. (2021: 1.450 kr.)
- køb, vask og vedligeholdelse af tøj: 2.050 kr. (2021: 2.000 kr.)
Grænserne er de maksimale indenfor hver kategori, og kan ydes uden dokumentation. Beløbene indenfor de enkelte kategorier kan erstattes med faktiske udgifter i form af regninger, kvitteringer og fakturaer.
Skattefrie godtgørelser kan alene ydes til ulønnede. Man kan ikke for samme periode og for samme arbejde få både løn og skattefri godtgørelser.
Satserne er de maksimale beløb, som Haslev TT kan udbetale – uden dokumentation, dvs. der kræves ikke bon eller bilag, som viser udgiften. Bestyrelsen afgør eller aftaler med med den enkelte ulønnede træner, instruktør eller leder, hvor meget der skal udbetales.
Vi udbetaler én gange kørsel pr. påbegyndt 4 trænere, som er med. Dvs. er 3 trænere/dommere afsted, udbetaler vi kørsel for en bil, er der 6 trænere/dommere afsted udbetaler vi kørsel for to biler.
Det samme gælder, hvis en forælder kører trænere til kursus/konkurrence/opvisning, vi udbetaler kørsel én gang frem og én gang tilbage.
Kører flere trænere/dommere alligevel alene deles kørepengene mellem dem. Har Haslev TT allerede udbetalt kørsel for kurset/konkurrencen/opvisningen må du selv kontakte den træner, som har fået udbetalt det fulde beløb, for at få din andel.
Anmodning om udbetaling af kørepenge skal ske til udvalgsformanden senest en uge efter kurset/konkurrencen/opvisningen.
Haslev TT udbetaler DKK 2,00 pr. km samt evt. brobillet efter bilag.
Køresedlen udfyldes online, og findes under For instruktører -> Køreseddel
Haslev TT udbetaler DKK 2,00 pr. km udover 10 km pr. træningsdag. Dvs. har du flere hold samme dag, får du udbetalt kørepenge én gang.
Kørepengene beregnes automatisk, når du udfylder din lønseddel korrekt.
Får du udbetalt løn ved brug af skattekort, skal du selv angive befordringsfradrag på din selvangivelse efter gældende lovgivning. Haslev TT udbetaler i disse tilfælde ikke kørepenge.
Ved opvisninger og konkurrencer ud af huset har alle trænerne Haslev TT tøj på.
Stiller man noget i køleskabet, sørger man selv for at rydde op og smide ud. Man fejer gulvet og tørrer borde af. Skraldespanden tømmes, og sættes ud på hal gangen.
Laver man kaffe/the, tømmes filtre. Pant flasker sættes på køkkenbordet. Vin flasker sørger man selv for at de bliver fjernet.
ALT opvask klare man selv. Ønsker man at booke klublokalet, skriver man sig ind på den kalender som hænger på skabene i klublokalet.
HUSK at al mad skal aftales/købes hos Lotte.
Ved sygdom kontaktes:
Trampolin, Alex [email protected]
Gymnastik, Jesper [email protected]
DropIn & Fitness, Camilla [email protected]
Hovedinstruktøren følger op at alle er tilmeldt. Alle skal være tilmeldt holdet inden de deltager.
Gymnasterne kan få deres betalte kontingent retur, efter 2 træning (og inden 3 træning), hvis man fortryder sin tilmelding. I så fald skal medlemmet udfylde formularen på hjemmesiden. Formularen findes under For dig -> medlemmer -> Fortrydelse.
Rytme/håndredskaber er hovedinstruktørens ansvar, og at det lånte antal, også returneres, ved sæsonens afslutning. Der laves en seddel, som hovedinstruktøren underskriver, gymnasten/hovedinstruktøren hæfter økonomisk, ved mangelfuld aflevering.
Inden hallen forlades kontrolleres, at alle døre (yderdøre og dør til gangen) i klublokalet er låst.
Gymnastik: Jesper Niehues, [email protected]
Trampolin: Alex A. Andersen, [email protected]
Haslev TT betaler for deltagelse i kurser.
Der må ikke bestilles nogle dragter hjem, før der er krævet betaling for dem. Skulle instruktøren alligevel gøre det, og stå med en uafhentet dragt eller manglende betaling, så hæfter instruktøren selv for regningen.
Instruktøren bedes oplyse sin egen mail adresse ved køb/bestilling. Vi gør jer opmærksom på, at der ved bestilling hos Chopar, tillægges der et gebyr på prøvedragter.
Feriepengene skal bestilles til udbetaling på borger.dk. Kan du ikke se dine feriepenge på borger.dk, skyldes det, at de endnu ikke er afregnet fra Haslev TT til Feriekonto. Det sker automatisk, så du skal bare prøve at logge på borger.dk senere.
Er der gået mere end 4 uger efter du har fået lønsedlen, kan du kontakte kassereren her: Kontakt os.