Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ)

Her finder du Haslev TTs FAQ – eller på dansk Ofte Stillede Spørgsmål.

1. Generelt

Hvornår er der ferie i Haslev TT?
Holdene i Haslev TT holder ferie i skolernes ferier, medmindre der er meldt andet ud. Haslev TT følger Faxe kommunes plan for skoleferie. Se Faxe Kommunes skoleferieplan her
Jeg fandt ikke svar på mit spørgsmål.

Hvis ikke du fandt svar på dit spørgsmål, kan du altid skrive til os. Vælg Hjælp -> Kontakt i menuen ovenfor.

Kan jeg få tilskud til betaling af mit kontingent?

Der er muligt at ansøge om økonomisk støtte til børn og unges deltagelse i fritidsaktiviteter hos Faxe Kommune. Der kan søges om tilskud til blandt andet kontingent, træningstøj, sommerskoler mm.

Retningslinjer for ansøgning findes på Faxe Kommunes hjemmeside:

http://www.faxekommune.dk/retningslinjer-stoette-boern-unges-kultur-fritidsaktiviteter

Husk ved ansøgning at angive hvilket hold, der søges tilskud til, ellers kan vi ikke sætte dig på det rigtige hold. Vær opmærksom på, at du først er optaget på holdet, når vi modtager bekræftelse på bevillingen fra Faxe Kommune.

Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg?

For at logge ind skal du enten bruge din e-mail eller mobilnr.

Hvis du har glemt dit kodeord, kan du på login siden få tilsendt et nyt. Blot vælg Glemt adgangskode?, og indtast enten e-mail eller mobilnr. Kort tid efter får du et nyt kodeord, som du skal bruge fremover. Husk det er altid det seneste modtagne kodeord, som er gyldigt.

Jeg fandt ikke svar på mit spørgsmål, hvad gør jeg?

Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os. Du kan udfylde formularen her, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt. Der kan dog gå et par dage, for det er frivilligt arbejde vi laver for Haslev TT i vores fritid.

Hvordan kommer jeg i kontakt med hovedinstruktørerne på mit hold?

I menuen under Om Haslev TT -> Hovedinstruktører finder du mobil og e-mail på alle vores hovedinstruktører inddelt efter gymnastik, trampolin og fitness.

2. Tilmelding og framelding

Jeg deltog på et hold i forrige sæson, skal jeg så oprettes på ny hos Haslev TT?

Nej, hvis du deltog på et af vores hold i sidste sæson eller har været tilmeldt Fitness, så har du allerede en medlemsprofil i vores medlemsdatabase.

Du skal så blot logge ind med enten din email adresse eller dit mobilnr. Har du glemt din adgangskode, kan du få tilsendt en ny på loginsiden i forbindelse med din tilmelding.

Du kan altid se og rette din medlemsprofil under For medlemmer -> Medlemsprofil i menuen ovenfor.

Jeg har tilmeldt mig et hold, som jeg har fortrudt. Kan jeg få mine penge tilbage?

Hos Haslev TT har du 14 dages 100% fortrydelsesret fra sæsonstart. Tilmelder du dig efter sæsonen er startet, gælder de 14 dage fra tilmeldingsdatoen.

Hvis du ønsker at fortryde din tilmelding, skal du udfylde formularen, som du finder under For medlemmer -> Fortrydelse i menuen ovenfor.

Fortryder du efter 14 dage, har du ikke krav på at få penge tilbage.

Kan jeg få en gratis prøvetime?

Hos Haslev TT kan du selvfølgelig altid prøve om holdet er noget for dig. Prøvetime skal altid aftales med holdets hovedinstruktør. Du kan finde kontaktoplysninger under det pågældende hold. Du skal dog være opmærksom på, at holdet kan blive fuldtegnet inden du beslutter dig endeligt for at deltage på holdet.

Vi anbefaler derfor, at du tilmelder og betaler for holdet inden start. På den måde er du sikret din plads på holdet. Viser det sig indenfor 14 dage, at holdet alligevel ikke er noget for dig, kan du få dine penge tilbage.

3. Fitness og DropIn

Hvordan får jeg min nøglebrik til Fitness?

Du kan afhente din nøglebrik til Fitness i bemandingstiden. Bemandingsplanen findes under DropIn & Fitness -> Bemandingsplan i menuen ovenfor.

Udlevering kan også aftales ved henvendelse til [email protected]

Jeg har mistet min nøglebrik, hvad gør jeg?

Hvis du mister din nøglebrik, skal du kontakte Fitness i bemandingstiden. Se DropIn & Fitness -> Bemandingsplan i menuen ovenfor.

Der kan du få udleveret en ny nøglebrik. Du vil blive opkrævet DKK 100,00 for en ny nøgle.

Jeg ønsker at holde pause i mit medlemskab, kan jeg det?

Ja, du kan holde pause i dit Fitness og/eller DropIn medlemskab i op til 4 måneder om året.

Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero, skal du inden den 20. i måneden før udfylde formularen, som du finder under DropIn & Fitness -> Bero i menuen ovenfor. Bero koster et mindre gebyr på DKK 10,00 pr. måned.

Når beroperioden slutter fortsætter dit abonnement som normalt.

Jeg har fået låst mine ting inde i skabet i Fitness, hvad gør jeg?

Har du glemt din kode til skabet i Fitness, eller du ikke fik indstillet en personlig kode, inden du lukkede skabet? Du kan få dine ting tilbage, når der er bemanding i Fitness. Se bemandingsplanen under DropIn & Fitness -> Bemandingsplan.

4. For instruktører

Jeg skal bruge frikort, men har ikke et, hvad gør jeg?

Hvis du skal bruge et frikort og ikke har et, kan du læse her, hvordan du får bestilt det.

https://skat.dk/skat.aspx?oid=3449

Jeg har glemt mit brugernavn til Conventus, hvad gør jeg?

Hvis du er hovedinstruktør, er du oprettet som bruger af Conventus, så du kan se dit hold. Når du logger ind skal bruge det specielle brugernavn, som du har fået tilsendt. Har du glemt det, kan du få oplyst det ved at skrive til [email protected].

Som instruktør skal du ikke logge ind med email eller mobilnr.